Blogi
Tutustu digitaalisen markkinoinnin ajankohtaisiin aiheisiin
Tutustu digitaalisen markkinoinnin ajankohtaisiin aiheisiin
Freelancer-markkina jatkaa kasvuaan. Esittelyssä rakentamamme digitaalisten palveluiden markkinapaikka, Freedomly.io
Kasasimme yhteen 3 tärkeää digimarkkinoinnin vinkkiä. Nämä osa-alueet on hyvä olla kunnossa, jos haluaa saada markkinoinnilta erinomaisia tuloksia. Käy lukemassa!
Tällä kertaa käsittelemme koronaviruksen vaikutusta mainonnan ja markkinoinnin perspektiivistä. Tavoite on herättää ajatuksia, miten yritykset voivat mainostaa poikkeustilanteessa. Mukana on ideoita, statistiikkaa ja havainnollistavia esimerkkejä. Käy lukemassa!
Koronavirus aiheuttaa suuria haasteita yrityksien toiminnalle ympäri maailmaa. Toimialasta riippuen ongelmia ovat esimerkiksi alhainen kysyntä, toimitusvaikeudet tai poliittiset päätökset.
Tämä blogikirjoitus käsittelee ajankohtaista tilannetta ja avaa näkökulmia, miten yritykset voivat sopeutua tilanteeseen.
Facebook-mainonta on nykypäivänä helppoa ja kuka tahansa pystyy mainoksen luomaan. Mahdollisimman tuottavan mainonnan tekeminen vaatii kuitenkin paljon enemmän.
Tässä blogikirjoituksessa käymme läpi kolme yleisintä kohdentamisen virhettä, joihin aloitteleva mainostaja saattaa kompastua.
Hakukoneissa esimerkiksi Googlessa on mahdollista mainostaa niin orgaanisesti (SEO = Search Engine Optimization) kuin maksullisesti (SEM = Search Engine Marketing).
Viimeisen vuosikymmenen aikana kuluttajien käyttäytyminen on muuttunut kovaa vauhtia. Digitaalisessa ympäristössä, ja etenkin puhelimella käytetty aika on huipussaan.
Y-tunnus 2981550-2
(+358)45 268 2218
miikka@mgsmanagement.fi